Kymenlaakson Sähkö Oy Energiaa - tietoa ja tarinoita energiasta
Asiakkaana 26.5.2020

Palvelut toimivat ja etätyöt sujuvat korona-aikana KSOY:ssä

Kymenlaakson Sähkö siirtyi maaliskuussa pääasiassa etätöihin. Muutos oli suuri, mutta työskentely etätyöpisteissä on sujunut hyvin ja kaikissa organisaation yksiöissä töiden hoitaminen on jatkunut normaalisti.

Seuraamme KSOY:ssä palveluiden laatumittareita jatkuvasti ja myös ne kertovat, että palveluiden taso ja laatu eivät ole koronaepidemian aikana heikentyneet, vaan osittain jopa parantuneet.

Haastattelimme muutamia henkilökunnan edustajia siitä, miten korona-aika on vaikuttanut työ- ja arkielämään. 

 

Käyttökeskus siirtyi nopeasti, tehokkaasti ja luotettavasti etätyöskentelymalliin

Lue lisää

Asiakaspalvelu ja yksityismyynti ovat sopeutuneet koronatilanteeseen hyvin

Lue lisää

Koronatilanne on vaatinut muutoskykyä ja joustavuutta

Lue lisää

Lisää luettavaa

Triplan K-kauppias Petri Miettinen

Hyvä asiakaspalvelu sujuvoittaa asiointia niin vähittäiskaupassa kuin sähkön ostamisessakin

Kivelän navetta

Onnellisten lehmien navetta – edistyksellistä tilanpitoa ja vakaahintaista sähköä

Tienpitäjä tarvitsee edullista sähköä ilman riskejä

KSOY yritysmyynti

Sähkönhankinta yrityksille on pitkälle räätälöityä palvelua

Käyttökeskus siirtyi nopeasti, tehokkaasti ja luotettavasti etätyöskentelymalliin

Kymenlaakson Sähkö Oy

Seuraa Kymenlaakson Sähköä sosiaalisessa mediassa.

Kymenlaakson Sähkö Facebookissa Kymenlaakson Sähkö Instagramissa Kymenlaakson Sähkö Twitterissä Kymenlaakson Sähkö LinkedInissä Kymenlaakson Sähkö Youtubessa

www.ksoy.fi