Kymenlaakson Sähkö Oy Energiaa - tietoa ja tarinoita energiasta
Asiakkaana 17.3.2020

”Online-palvelun avulla voit seurata omaa sähkönkäyttöäsi lähes reaaliajassa”

Saara Koikkalainen

Palveluvastaava Saara Koikkalainen suosittelee asiakkaille Online-palvelun käyttöä. Palvelu perustuu asiakkaan omiin tietoihin, joten sen anti on hyödyllistä ja mielenkiintoista.

– Online-palvelussa voit seurata kätevästi omaa sähkönkäyttöäsi esimerkiksi silloin, kun olet tehnyt energiansäästötoimia. Edellisen päivän kulutuslukemat ovat siellä heti seuraavana päivänä, joten nopeasti näkee, onko tehdyillä toimilla vaikutusta. Omat asiakastiedot ovat myös näkyvissä ja siellä voit ottaa käyttöön vaikkapa maksuttomat häiriötiedotteet, jolloin sähkökatkoista tulee heti tieto haluttuun matkapuhelimeen tai sähköpostiin.  Jos joku asia askarruttaa, meille voit laittaa palvelussa viestiä suojatussa ympäristössä, kannustaa Koikkalainen. – Online-palveluun täytyy ensin rekisteröityä ja kirjautua, mutta tarvittavat tiedot löytyvät sähkölaskusta. Kirjautumisen voi tehdä myös verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu tästä!

Asiakaspalvelusta palveluvastaavaksi

Saara Koikkalainen tuli Kymenlaakson Sähkön asiakaspalveluun valmistuttuaan tradenomiksi neljä vuotta sitten. Vuoden vaihteessa tehtävä vaihtui palveluvastaavaksi ja asiakaspalvelutilanteiden lisäksi päivään mahtuu nyt myös yhteydenpitoa eri yksiköiden välillä ja asioiden selvittelyä. Työssä on parasta sen monipuolisuus. Yksikään päivä, asiakas tai tilanne ei ole samanlainen. Asiakaspalvelusta nauttii eniten, kun tilanne on rento ja vuorovaikutus on sujuvaa. Tässä työssä kannattaa olla hyvä kuuntelija, kertoo Koikkalainen.

– On mukava tulla aamuisin töihin, kun työpaikalla on mukava henki ja yrityksen arvot vastaavat omiani. Koulutus auttaa kehittymään entistä paremmaksi.

Millainen on mielestäsi hyvä asiakaspalvelija?

– Kuunteleva, mukautuva, rauhallinen ja iloinen. Hymy kuuluu puhelimessakin. Omat murheet täytyy pitää poissa työpaikalta.

Vinkkejä asiakkaille?

– Kannattaa tutustua omiin asiakasetuihin. Esimerkiksi Nextory on äänikirjapalvelu, jonka saat käyttöön kuukaudeksi veloituksetta ja seuraavan kuukauden puoleen hintaan. Sen avulla saat viihdykkeeksi mukaan vaikka koko kirjaston mökille tai pitkille matkoille. Kirjat voit kuunnella äänikirjoina tai selata vaikka kännykästä. Offlineen tallennettuna ne toimivat ilman nettiäkin. Mutta virtaa pitää olla ainakin virtapankissa.

Katso lisää palveluvinkkejä

Pyhtääläisen Saara Koikkalaisen perheeseen kuuluu aviomies. Saara viettää vapaa-aikaansa ystävien kanssa sekä omakotitaloon liittyvissä puuhasteluissa, hän myös harrastaa frisbeegolfia ja kuuntelee äänikirjoja.

Osallistu kesäarvontaan ja voita 100 euron lahjakortti valitsemaasi kotimaiseen yritykseen.

Osallistu kesäarvontaan

Jätä kommentti tästä artikkelista

Pakolliset kentät on merkitty tähdellä. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Sähkösopimuksiin tai asiakkuuteesi liittyvissä asioissa ota yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@ksoy.fi

*
*

Lisää luettavaa

Palvelut toimivat ja etätyöt sujuvat korona-aikana KSOY:ssä

Käyttökeskus siirtyi nopeasti, tehokkaasti ja luotettavasti etätyöskentelymalliin

Koronatilanne on vaatinut muutoskykyä ja joustavuutta

Asiakaspalvelu ja yksityismyynti ovat sopeutuneet koronatilanteeseen hyvin

Asiakkaat kysyvät sähkön siirrosta

Kymenlaakson Sähkö Oy

Seuraa Kymenlaakson Sähköä sosiaalisessa mediassa.

Kymenlaakson Sähkö Facebookissa Kymenlaakson Sähkö Instagramissa Kymenlaakson Sähkö Twitterissä Kymenlaakson Sähkö LinkedInissä Kymenlaakson Sähkö Youtubessa

www.ksoy.fi