Kymenlaakson Sähkö Oy Energiaa - tietoa ja tarinoita energiasta
Asiakkaana 31.3.2020

”E-lasku on vaivaton tapa hoitaa laskut. Lisäksi se on ympäristöystävällistä – arjen pieni ekoteko”

Hannu Heiskanen

Myyntineuvottelija Hannu Heiskanen suosittelee asiakkaille e-laskua. Vaivaton palvelu helpottaa maksujen hoitoa. Lomallakin pystyy näin keskittymään enemmän rentoutumiseen.

– E-laskun avulla laskuasiat voit hoitaa helposti suoraan verkkopankissa. Saat laskut aina ajallaan, sillä ne tulevat verkkopankkiin suoraan eivätkä häviä tai sekaannu muuhun postiin. Voit itse määritellä laskuille maksutavan, eikä sinun tarvitse huolehtia eräpäivistä. Laskut pysyvät tallessa verkkopankissa tai omassa Online-palvelussasi. E-lasku on helppo ottaa käyttöön omassa verkkopankissasi. Samalla säästät paperia ja luontoa. Ekologisen e-laskun hiilijalanjälki on vain kolmannes paperilaskusta, kannustaa Heiskanen.

Oikean ratkaisun löytyminen palkitsee

Hannu Heiskanen auttaa asiakkaita löytämään oikeanlaisen sähkösopimuksen ja ratkaisuja sähköön liittyviin ongelmiin. Asiakaspalvelussa me autamme asiakasta tekemään oikeita valintoja ja löytämään hänen kannaltaan parhaat ratkaisut. Se tarkoittaa oikeanlaista sähkösopimusta mutta myös vaikkapa oikeanlaista aurinkosähköjärjestelmää. Me ohjaamme asiakkaan eteenpäin oikealle asiantuntijalle ja huolehdimme, että asia menee eteenpäin.

– Kun näkee, että asiakas on tyytyväinen palveluun ja yhdessä löydettyyn ratkaisuun, se palkitsee ja tuntuu hyvältä. Siinä on asiakaspalvelutyön suola ja toisaalta haaste, sillä asiakkaat ja tarpeet ovat tässä työssä hyvin erilaisia. Jokainen on yksilö. 

Myyntineuvottelijaksi 1,5 vuotta sitten

Tradenomi Heiskanen tuli Kymenlaakson Sähköön myyntineuvottelijaksi 1,5 vuotta sitten ja on viihtynyt työssään.

– Päivät ovat erilaisia ja haasteita riittää. Päivässä tulee hoidettua noin 50 asiakaskontaktia. Erilaisten ihmisten ja asioiden kohtaaminen pakottaa ja toisaalta auttaa kehittymään. Arvostan tarjolla olevaa jatkuvaa koulutusta ja myös sitä, että hyvinvoinnista huolehditaan. Se auttaa jaksamaan eteenpäin.

Millainen on hyvä asiakaspalvelija?

– Täytyy olla hyvä ihmistuntija, osata asettautua asiakkaan asemaan, kuunnella häntä ja nähdä asiat hänen näkökulmastaan. Pitää osata löytää oikeat ratkaisut ja olla rauhallinen.

Vinkkejä asiakkaille?

– Kun teet e-laskusopimusta verkkopankissasi, valitse laskuttajien joukosta Kymenlaakson Sähkö. Tarvitset laskutussopimukseen henkilökohtaisen viite- tai asiakasnumerosi, jonka löydät sähkölaskustasi. Ota siis sähkölasku esille, kun teet e-laskusopimusta verkkopankissasi. Lue lisää tästä.

Kotkalainen Hannu Heiskanen rentoutuu jalkapallo-harrastuksen parissa.  Vapaa-aikana vietetään laatuaikaa vaimon ja kolmen lapsensa kanssa.

Jätä kommentti tästä artikkelista

Pakolliset kentät on merkitty tähdellä. Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Sähkösopimuksiin tai asiakkuuteesi liittyvissä asioissa ota yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@ksoy.fi

*
*

Lisää luettavaa

Palvelut toimivat ja etätyöt sujuvat korona-aikana KSOY:ssä

Käyttökeskus siirtyi nopeasti, tehokkaasti ja luotettavasti etätyöskentelymalliin

Koronatilanne on vaatinut muutoskykyä ja joustavuutta

Asiakaspalvelu ja yksityismyynti ovat sopeutuneet koronatilanteeseen hyvin

Asiakkaat kysyvät sähkön siirrosta

Kymenlaakson Sähkö Oy

Seuraa Kymenlaakson Sähköä sosiaalisessa mediassa.

Kymenlaakson Sähkö Facebookissa Kymenlaakson Sähkö Instagramissa Kymenlaakson Sähkö Twitterissä Kymenlaakson Sähkö LinkedInissä Kymenlaakson Sähkö Youtubessa

www.ksoy.fi